SIŁA INTENCJI DETERMINUJE SIŁĘ PRZYCIĄGANIA.

Używając prawa przyciągania do manifestowania naszego pragnienia, to siła intencji determinuje naszą siłę przyciąganiaNiektórzy z nas popełniają błąd, mając słabe intencje, gdy zamierzają z oderwaniem. Kiedy się odłączamy, oznacza to, że puszczamy rezultat, aby nie zamrażać procesu manifestacji, ale pozwolić mu się swobodnie zachodzić. Ale nadal bardzo zależy nam na tym, aby wydarzył się konkretny wynik. To połączenie skoncentrowanej i zrelaksowanej postawy pozwala naszemu pragnieniu zamanifestować się w sposób mocny i swobodny .

W biznesie i relacjach lub w każdej sytuacji, która obejmuje wspólne intencje dwóch lub więcej stron, siła intencji określa siłę przyciągania każdej osoby. Jeden to sprzedawca lub dawca, a drugi to kupujący lub odbiorca. Kiedy sprzedawca po prostu ma nadzieję, że ktoś przyjdzie i kupi, wysyła słaby myślokształt i słabą wibrację . Mogą istnieć potencjalni nabywcy o równie słabym sposobie myślenia zakupowego i jest mało prawdopodobne, że obie strony będą wystarczająco silne, aby przyciągnąć się nawzajem.

Może jednak istnieć osoba, która ma silne intencje dotyczące tego, czego chce, świadomie korzysta z prawa przyciągania i mocno wierzy w wynik znalezienia i kupienia idealnego wyboru. Silne wibracje kupującego mogą być na tyle silne, aby sięgnąć i zostać przyciągniętym do słabych wibracji sprzedającego, a oni wkrótce nawiążą komunikację ze sprzedającym i przystąpią do negocjacji, których wynik jest korzystny dla kupującego, ponieważ sprzedający nie ma innych zainteresowanych stron.

Gdy sprzedawca mocno zamierza, aby ludzie kupowali to, co ma do zaoferowania, przyciągnie wielu kupujących o słabych wibracjach i będzie miał przewagę w negocjacjach. Jeśli zarówno kupujący, jak i sprzedający będą generować silne wibracje myślokształtu, obydwaj przyciągną odpowiednio szeroki wybór opcji i kupujących, zapewniając w ten sposób najlepszą możliwą transakcję. Cała ta aktywność odbywa się w Uniwersalnym Umyśle, który jest również zbiorową podświadomością, z każdym uczestnikiem jako centralnym punktem przyciągania.

 

Marek Zadęcki.